زیبایی خنده لبخند هالیوودی دندانپزشکی زیبایی لبخند زیبا زیبایی لبخند طراحی لبخند اصلاح طرح لبخند لمینت دندان لمینت قیمت لمینت دندان هزینه کاشت دندان کاشت دندان کشیدن دندان عقل کشیدن دندان کاشت دندان ایمپلنت سایت دندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی دندانپزشک دندانپزشکی دکتر دندانپزشک کامپوزیت وینر ایمپلنت ایمپلنت دندان جرم گیری دندان جراحی لثه برج خنک کننده مدار بسته دکوراسیون داخلی مبلمان اداری دوربین مدار بسته برد هوشمند ویدئو پروژکتور دوربین مدار بسته کرج نکاتی مهم در مورد اکانت های اپل آیدی - هنر وب گردی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپل آیدی چیست ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که اپل آیدی چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد .در این بخش سعی خواهیم کرد تا توضیحاتی درباره این مورد برای شما علاقه مندان قرار دهیم .در یک تعریف کلی و جامع می توان اینگونه عنوان نمود که apple id  در واقع یک نوع شناسه کاربری می باشد که برای استفاده از دیوایس های مربوط به اپل ایجاد شده است.

فرقی ندارد شما چه سیستم عامل مک داشته باشید و چه از آیفون استفاده کنید و حتی اگر آیپد یا آیپاد داشته باشید برای اینکه بتوانید از آنها استفاده کنید و کارهایی نظیر راه اندازی مسیج گوشی و یا خرید انواع اپلیکیشن ها و… نیازمند خرید اپل آیدی هستید و می بایست از یکی ازسایت های معتبر برای تهیه آناقدام نمایید.

خرید اپل آیدی

یک گوشی اندرویدی را در نظر بگیرید که برای فعال سازی بخش هایی از آن باید یک اکانت جیمیل داشته باشید و یا برای گوشی های ویندوزی نیاز دارید که اکانت لایو داشته باشید, اپل آیدی نیز دقیقا مشابه این دو مورد است که برای محصولات اپل مورد استفاده قرار می گیرد.ما در وب سایت خود برای شما علاقه مندان عزیز امکان خرید اپل ایدی را فراهم نموده ایم تا در کمترین زمان ممکن نسبت به  تهیه ان بتوانید اقدام نمایید.

شما با هزینه ای اندک و بدون هیچ گونه پیچیدگی خاصی می توانید نسبت به تهیه اکانت مورد نظر خود اقدام نمایید. متاسفانه به دلیل تحریم های موجود شاید امکان ساخت این اکانت ها زیاد  آسان نباشد و علاوه بر اینکه کلی زمان باید برای آن صرف کنید مکن است در آخر هم نتوانید نتیجه لازم را دریافت نمایید.برای همین منظرو به جای درگیر کردن خود برای ساخت این اکانت پیشنهاد می کنیم براحتی از سایت ما در عرض چند ثانیه نسبت به تهیه و خرید اپل آیدی خود اقدام نمایید. ما کار را برای شما بسیار آسان کرده ایم.

 

نوشته شده توسط در 15:25 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

یکشنبه سوم آبان 1394

به صورت کاملا صحیح

نکاتی مهم در مورد اکانت های اپل آیدی

 

اگر به دنبال خرید اپل آیدی هستید پس ممکن است با موارد زیر روبرو شوید که بهتر است قبل از آن اطلاعات دقیقی در این باره داشته باشید تا بتوانید در صورت لزوم بهترین اقدام را صورت پذیرید.اولین حالتی که احتمالا در هنگام خرید یک اکانت اپل  با ان ممکن است روبرو شوید این است که با سوال های امنیتی از سوی این کمپانی روبرو خواهید شد و شما می بایست حتما به صورت کاملا صحیح به انها پاسخ دهید.این را بدانید که اگر جواب سوالی را ندانید و یا به ایمیل ریکاوری خود دسترسی نداشته باشید باید گفت خدا حافظ اکانت من و دیگر راهی برای دسترسی به ان نخواهید داشت پس حتما با دقت این بخش را انجام دهید.البته شایان ذکر است که در موارید محدود شاید بتوان با روش هایی دیگر نیز با کمک اپل به احراز هویت خودتان بپردازید.

خرید اپل آیدی

شما باید قبل از اینکه اپل آیدی خود را وارد کرده باشید جواب تمام سوال های امنیتی را داشته باشید زیرا بعد از اینکه اقدام به خرید و شارز نمودید اپل از شما شروع به پرسیدن سوال های امنیتی خواهد کرد.پس به این مرحله  واقعا توجه کنید تا خدای نکرده اکانت شما دچار مشکل نشود.

این را هم بدانید مزان اعتباری که در اکانت شما وجود دارد را نمی توانید به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی انتقال دهید. در ضمن کد گیفت کارت هم نمی توانید میان چند اپل آیدی تقسیم و استفاده نمایید.مثلا برخی فکر می کنند با خرید یک گیفت کارت 10 دلاری می توانند 5 دلار آنرا خودشان استفاده کرده و مابقی را به دوستشان بدهند.

اگر در هنگام خرید آی پی شما با آی پی قبلیتان تغییر کرده باشد معمولا با صفحه  تنظیمات اکانت خود روبرو خواهید شد. در این صفحه به شما مشخصات ویزا و یا مستر کارت و همچنین آدرستان را نمایش می دهد.کافیست تا بروی عبارت done کلیک کرده و از این مرحله عبور نمایید.

اگر در هنگام خرید اپل آیدی با ارور insufficient balance روبرو شدید این یعنی که میزان اعتبار شما از میزان خریدی که می خواهید انجام دهید کمتر است و یا حتی ممکن است به خریدی که می خواهید اتجام دهید مالیات تعلق گرفته و همین باعث افزایش قیمت ان شده و باعث شده تا موجودی شما پاسخگوی خرید آن نباشد.تنها راه مشخص است باید موجودی خود را به میزان مورد نیاز شارز نمایید.

نوشته شده توسط در 15:25 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

یکشنبه سوم آبان 1394

یک عاشقانه تنها

خرید اپل آیدی آمریکا و استفاده از تمامی امکانات اپل بدون دردسر های ساخت اپل آیدی

شما برای استفاده از تمامی امکانات محصولات شرکت اپل (آیفون،آیپد،آیپاد،مک بوک و ...) نیاز به ثبت نام در اپل دارید.درواقع اگر که میخواهید از امکانات دستگاه خود به طور کامل بهره نبرید سراغ اپل آیدی نروید! ،اپل آیدی چیزی به جز یک نام کاربری و کلمه عبور نیست.شما با ساخت یک اپل آیدی میتوانید اطلاعات خود را بین دستگاه های اپلی خود به اشتراک بگذارید منظور از اطلاعات ، برنامه هایی است که از آیتیونز دانلود کرده اید،یاد داشت ها ، تصاویر ، لیست مخاطبین و موارد دیگر. به هر حال چه شما چند محصول اپل داشته باشید یا فقط یک گوشی آیفون ، نیاز به ساخت اپل آیدی خواهید داشت.اما متاسفانهساخت اپل آیدیبرای کاربران ایرانی به دلیل مشکلات تحریم به کاری پر زحمت و وقت گیر تبدیل شده است. ما زحمت ساخت اپل آیدی را کشیده ایم و هزینه دریافتی جهت ساخت اپل آیدی، تنها بابت زمانی که جهت ساخت اپل آیدی توسط ما گذاشته شده از شما دریافت می شود.ما اپل آیدی را به همراه کلیهسوالات امنیتی در اختیار شما قرار خواهیم داد 
برای خرید اپل آیدی و تحویل آنی میتوانید از فرم بالا سفارش بدهید
برخی از سرویس هایی که جهت استفاده از آنها ملزم به داشتن اپل آیدی خواهید بود :

  • دانلود انواع بازی ها و نرم افزارها از اپ استور (App Store)
  • فعالسازی فضای ابری اپل و ذخیره کانتکت ها ،نوت ها ، دیتاها و ...  بک آپ گیری آنها بر روی اینترنت و بازگردانی در مواقع لازم (iCloud)
  • بازی آنلاین با سایرین و ثبت رکوردها در گیم سنتر (Game Center)
  • امکان خرید سکه ها و امتیازات ویژه داخل بازی ها (Get Coins)
  • فعال سازی آی مسیج و ارسال پیامک رایگان (iMessage)
  • چت صوتی و تصویری روی سرورهای پرسرعت اپل با بالاترین کیفیت (FaceTime)
  • یافتن و مشاهده مکان دوستان و آشنایانی که دستگاه اپل دارند (Find My friend)
  • پیدا کردن دستگاه بر روی نقشه در صورت مفقودی یا سرقت (Find My iPhone)

iphone

نوشته شده توسط در 15:23 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

یکشنبه سوم آبان 1394

یک راز مهم

خرید اپل ایدی و استفاده از دنیای امکانات بی نظیر اپل

این نکته را توجه داشته باشید که اپل آیدی مانند شناسنامه فرد معرف یک نفر می باشد یعنی اپل شما را با اپل آیدی تان می شناسد و برای دانلود و نصب برنامه ها از اپل استور مشخصات شناسنامه شما ( اپل آیدی ) را از شما میخواهد لذا باید به این نکته توجه داشته باشید که از اپل آیدی فرد دیگری جهت استفاده از محصولات اپل استفاده نکنید چون باعث خواهد شد یکسری از اطلاعات ازقبیل لیست مخاطبین، تصاویر و ... بین دستگاه ها به اشتراک در بیاید لذا جهت استفاده از اپل آیدی از این موضوع مطمئن شوید که اپل آیدی منحصرا برای شماست.شما به راحتی بعد از خرید اپل ایدی میتوانید رمز عبور اپل آیدی خود را تغییر دهید .تحویل مشخصات اپل آیدی به صورت آنی خواهد بود به این صورت که با پرداخت وجه در همان لحظه اطلاعات اپل آیدی شما به نمایش در خواهد آمد و اگر در زمان خرید آدرس ایمیل خود را وارید کنید یک نسخه از این اطلاعات نیز برای شما ایمیل خواهد شد.

خرید اپل ایدی خرید اپل آیدی تنها با چند کلیک 
خرید اپل ایدی تحویل آنی اپل آیدی پس از پرداخت 
خرید اپل آیدی پشتیبانی حرفه ای 
خرید اپل آیدی مطمئن بودن از اصالت اپل آیدی

شما با داشتن اپل آیدی میتوانید از سرویس آی کلود اپل نیز استفاده کنید برای ورود به آی کلود باید اطلاعات اپل آیدی را وارد کنید. لذا فریب افراد سودجو را تحت عنوان ساخت اپل آیدی و فعال کردن آی کلود و دریافت هزینه بالا را نخورید با اپل آیدی خریداری شده از ما امکان استفاده از سرویس آی کلود را نیز خواهید داشت.در اصل آی کلود سرویسی نیست که کسی بخواهد برای شما فعال کند و جزو سرویس های رایگان اپل می باشد که لازمه استفاده از این سرویس داشتن اپل آیدی خواهد بود


نظر()

 انتخاب...       تمام آنچه...

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ