زیبایی خنده لبخند هالیوودی دندانپزشکی زیبایی لبخند زیبا زیبایی لبخند طراحی لبخند اصلاح طرح لبخند لمینت دندان لمینت قیمت لمینت دندان هزینه کاشت دندان کاشت دندان کشیدن دندان عقل کشیدن دندان کاشت دندان ایمپلنت سایت دندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی دندانپزشک دندانپزشکی دکتر دندانپزشک کامپوزیت وینر ایمپلنت ایمپلنت دندان جرم گیری دندان جراحی لثه برج خنک کننده مدار بسته دکوراسیون داخلی مبلمان اداری دوربین مدار بسته برد هوشمند ویدئو پروژکتور دوربین مدار بسته کرج تمام آنچه که باید در مورد پرینتر های سه بعدی بدانید - هنر وب گردی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عکاسی فیزیکی برای آیپد با استفاده از اسکنر سه بعدی

از قابلیت عکاسی فیزیکی روی آی پد، از آی پد ایر و مینی ایپد خود، با اسکنر جدید سنس لذت ببرید.
طراحی یکپارچه ان ثبت لحظات جاودانه زندگی را روی آی پد فراهم می کند. خانواده، دوستان، لحظات زندگی و خاطرات خوش سفر و تعطیلات را سه بعدی روی آی پد خود ذخیره کنید.

به آی پد خود قدرت جدید بدهید

قابلیت اتصال آسان اسکنر های آی سنس براحتی آی پد شما را تبدیل به اسکنر سه بعدی می کند که امکان اسکن راحت را در اختیارتان قرار می دهد.

344332
4343432

اسکن کن چه بزرگ چه کوچک

از کفش تا ماشین شاسی بلند با تنظیمات خودکار برای اشیای بزرگ و کوچک

قدرت تشخیص هدف

قابلیت شناسایی خود کار شئ هدف از زمینه های شلوغ اطراف

111222
565645

ویرایش به آسانی

با قابلیت برش قسمت های ناخواسته و با پرکردن جاهای جا مانده در اسکن، آی سنس در عرض چند دقیقه فایل آماده پرینت را تهیه می کند.

اسکن برای چاپ سه بعدی

تبدیل ماهیت فیزیکی به دیجیتال و بلعکس. با اتصال آسان اسکنر ای سنس به پرینتر آنچه اسکن کردید را مستقیم به پرینتر برای چاپ انتقال دهید.

نوشته شده توسط مهران در ساعت 15:17 | لینک  |  نظر بدهید

دنیای خود را سه بعدی درست کنید

توانایی عکاسی ملموس را با اسکنر سه بعدی sense  تجربه کنید.
هر لحظه  از خاطرات دلخواه خود را مانند روز فارغ التحصیلی، عروسی، آوردن نوزاد به خانه از بیمارستان، تعطیلات، سفر دور دنیا را سه بعدی می تواندید جلوی چشمانتان داشته باشید.

دنیای خود را خلق کن

ارتباط کامل بین اسکنر سنس و نرم افزار اسکالپت به شما قدرت مانور زیادی می دهد اسکن کنید چه بزرگ و یا چه کوچک.

sense_mashup
sense_bigsmall

اسکن کن چه بزرگ چه کوچک

اسکنر سنس دامنه اسکن گسترده ای با تنطیمات خودکار برای اشیا بزرگ و کوچک دارد.

قدرت تشخیص هدف

قابلیت تشخیص و تفکیک دقیق هدف از زمینه های شلوغ اطراف

sense_zeroin
sense_editwithease

ویرایش به آسانی

با قابلیت های برش قسمت های ناخواسته و با پرکردن جاهای جا مانده در اسکن، سنس در عرض چند دقیقه فایل آماده پرینت را تهیه و به شما تحویل می دهد.

جسم را به فایل قابل چاپ تبدیل کنید و دوباره پرینت کنید

یکپارچه با پکیج سه بعدی شما، سنس به شما این امکان را می دهد که فایل خود را مستقیم به پرینتر خود در خانه بفرستید یا برای پرینت برای ما بفرستید.

نوشته شده توسط مهران در ساعت 15:16 | لینک  |  نظر بدهید

پرینتر سه بعدی جدید

پرینتر سه بعدی جدید

پرینتر سه بعدی جدید

با آخرین نوآوری پرینترهای سه بعدی یعنی مواد قابل حل در آب دیگر براحتی می توان ساپروت گذاری در تمامی زوایای پیچیده جسم ئاشت و به راحتی با زیر آب قرار دادن قطعه پرینت شده ساپورت را جدا کرد بدون نیاز به عملیات برش ساپورت و پرداخت. با به بازار آمدن این مواد دیگر پرینترهای تک هد و تک رنگ قابلیت کار با این ساپورت گذاری جدید را ندارند و بعبارتی عمرشان بسر آمده است.

نوشته شده توسط مهران در ساعت 14:9 | لینک  |  نظر بدهید

 

 

شرکت Ikix  درهند از پرینتر سه بعدی در کار استفاده نموده است میگوید، ما میتوانیم یک مدل از مجتمع هزارهکتاری را شامل مدارس،خانه ها،زمینهای ورزش و مکانهای تفریحی و مذهبی را که قبلا پنج ماه وقت میبرد در ظرف شش هفته بسازیم.  پرینتر سه بعدی در کار مدل سازی یک انقلاب میباشد که ما فکر میکنیم ارتباطات معماران را دردویست سال اینده تعریف جدید میکند.

 

شرکت Realization که ماکت پروژه ی مشتری خود را به کمک پرینتر سه بعدی به سرعت وبا قیمت مناسب  تهیه کرده می گوید:

memari_08

سرعت،کلید کار است،من میتوانم امروز یک سفارش مدل بگیرم و فردا آن را روی میز مشتری بگذارم.  هزینه کلید دیگر کار است،هزینه ساخت مدل با پرینتر سه بعدی،یک چهارم هزینه ساخت مدل با استریولیتوگرافی و یا برش لیزری است.

memari_09

خدمات پرینت سه بعدی- کارخانه برای طراحان

پازل علاوه بر اخذ نمایندگی فروش پرینتر سه بعدی داوینچی تایوان و کیوب امریکا برای توسعه فرهنگ استفاده از پریترهای سه بعدی و بهره مندی تعداد بیشتر مخاطبان از مزایای مدل های سه بعدی حتی برای کسانی که خرید یک پرینتر در حال حاضربرایشان صرفه اقتصادی ندارد و خدمات پرینت سه بعدی را نیز ارایه میکند.با استفاده از پرینتر سه بعدی میتوانید تمام جزای لازم  در ساختمان حتی فرش،مبل،صندلی،تابلو،تخت خواب،سرویس الات بهدشتی را با ساختمان به شکل یکپارچه پرینت کنی

نوشته شده توسط مهران در ساعت 14:7 | لینک  |  نظر بدهید

اسکنر سه بعدی چیست ؟

اسکنر سه بعدی چیست ؟

در یک تعریف کلی و جامع شاید بتوان اینگونه عنوان کرد که دستگاه اسکنر سه بعدی وظیفه تجزیه و تحلیل اشیایی که در دنیای واقعی و در پیرامون ما موجود هستند را بر عهده دارد تا با جمع اوری داده های دیجیتال که از شکل ظاهری و اندازه اجسام بدست امده است بتواند در خروجی به ما اسکنی سه بعدی را ارائه دهد.کمی دقیق تر و علمی تر نیز می توان اینگونه عنوان نمود که  ایجاد یک ابرنقطه از نمونه‌های هندسی از سطح یک موضوع و شبیه‌سازی مجازی اشیاء است.

امروزه از فن آوری های مختلف در جهت ساخت و تولید یک اسکنر سه بعدی استفاده می شود.شاید قیمت های مختلفی که برای انواع دستگاه اسکن که به صورت سه بعدی عمل می کنند در نتیجه نوع فن اوری باشد که در تولید ان استفاده شده است.شایان ذکر است که هر فن آوری هم برای خود دارای هزینه بود و ممکن است مزایا و معایبی را نیز به دنبال داشته باشد.البته هنوز می توان اینگونه عنوان کرد که در مبحث اسکنرهای سه بعدی در اول راه هستیم و محدودیت های زیادی را در ساخت اینگونه دستگاه ها شاهد هستیم.

کاربردهای مختلفی را می توان از استفاده این تکنولوژی در بخش های مختلف صنعت عنوان کرد : از جمله در ساخت انواع اعضای مصنوعی و مهندسی و نمونه سازی و در بخش های کنترل کیفیت و مستند سازی مصوناعت فرهنگی نیز می توان از این محصول استفاده کرد.یکی از مهمترین بخش های استفاده از اسکنر سه بعدی شاید در بخش مهندسی معکوس باشد که این روزها با کمک ان می توان بسیاری از اسباب و لوازم را دوباره سازی نمود.

با استفاده از دستگاه های پیشررفته که در این زمینه تولید شده اند می توان با سرعتی بالاتر و هزینه ای کمتر و دقتی به مراتب بیشتر از دیگر مدل های معمولی نسبت به اسکن دقیق سه بعدی اقدام نمود که در نهایت همین اسکن دقیق می تواند باعث ایجاد یک قطعه ای با کیفیت تر از قبل شود.یک فایل اسکن سه بعدی که توسط یک دستگاه اسکنر سه بعدی دقیق تولید شده است می تواند جهت کار در دستگاه های CNC و انواع پرینترهای سه بعدی و یا لیزر مورد استفاده قرار گیرد.از مهمترین کاربردهایی که این دستگاه می تواند داشته باشد در اسکن سه بعدی انواع قالب های پلاستیکی و یا فلزی می توان استفاده کرد و همچنین در صنایع  دیگر که دارای قطعاتی پیچیده هستند نیز می توان با استفاده  از این دستگاه ها روند اجرایی کار را ساده تر از قبل نمود.در یک جمع بندی می توان اینگونه عنوان کرد که :

دستگاه های اسکنر سه بعدی قادر به :

ایجاد ابر نقاط بوده و همچنین در علم مهندسی معکوس می توانند بسیار راه گشا باشند.

همچنین در زمینه انواع طراحی و تهیه فایل های سه بعدی با سطوح پیچیده نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

اگر به دنبال ایجاد یک طراحی برای سطوح با کیفیت بالا هستید قطعا باید در این زمینه از تکنولوژی اسکنرهای سه بعدی استفاده نمایید.

نوشته شده توسط مهران در ساعت 14:6 | لینک  |  نظر بدهید

 

تمام آنچه که باید در مورد پرینتر های سه بعدی بدانید

تمام آنچه که باید در مورد پرینتر های سه بعدی بدانید

این روزها در دنیای تکنولوژی تقریبا هر روز منتظر خبر جدیدی از رونمایی وسیله ای جدید هستیم.در مورد چابگر ها و یا به اصطلاح پرینترها شاید اگر بخواهیم به نوعی جدیدترین تکنولوژی رونمایی شده در این باب را مطرح نماییم می بایست از انواع پرینتر سه بعدی سخن به میان اوریم.هر چند که می دانیم تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه ها جدید نیست و شاید به خاطر گران بودن انها و همه گیر نشدنان در میان اقشار مختلف تا اسمی از این وسایل به میان می آید فکر می کنیم که با تکنولوژی جدیدی روبرو هستیم.البته با پیشرفت روز افزون تکنولوژی که در حال رخ دادن است باعث شده تا کارایی دستگاه های فوق نیز هر روز نسبت به قبل افزایش یابد و همین موجب شده تا شاهد افزایش تقاضا در مورد این محصول باشیم. بر همین اساس در این بخش برای شما علاقه مندان مقاله ای را اماده نموده ایم که نکات جالبی را در مورد پرینترهای سه بعدی برای شما در نظر گرفته ایم.

عملکرد انواع پرینتر سه بعدی اید به صورت کلی اینچنین باشد که به صورت لایه به لایه شروع به ساخت محصول مورد نظرمان می کند.در این روش نسبت به حالت های قدیمی و سنتی باعث می شویم تا هم زمان کمتری و هم مواد اولیه کمتری مصرف شده و در واقع کاری با کیفیت به مراتب بالاتری خواهیم داشت.خوشبخاته همانظور که اعلام کردیم با پیشرفت علم باعث گردیده تا کارایی این وسایل نیز هر روز افزایش یابد و در بخشی از صنعت امروزه شاهد استفاده از انواع پرینترهای سه بعدی هستیم.معمولا از این چابگر ها برای ساخت نمونه های اولیه یک محصول استفاده می کنیم.در این زمینه حتی این روزها شما نیز می توانید مدل های مختلفی را جهت مصرف خانگی خود تهیه نمایید . هر چند که هنوز به مانند دیگر پرینترها استفاده خانگی از این مدل ها رواج نیافته اما شکی نیست که در آینده ای نزدیک شاهد حضور این محصول در خانه ای افراد خواهیم بودم.

در یک تویح کلی می توان اینگونه عنوان کرد که پرینترهای سه بعدی برای ساخت یک محصول معمولا از مواد مذاب استفاده خواهند کرد و این در حالیست که دستگاه های cnc  عمدتا برای ساخت یک وسیله از برش های مختلف و یا جدا کردن های گوناگون ان جسم استفاده می کنند.

انواع پرینتر سه بعدی را می توان نام برد که با موادی همچون پلاستیک و یا نایلون و یا فلز کار می کنند و هر کدام طرز استفاده خاصی دارند و حتما باید قبل از ان با نحوه عملکرد انها به خوبی آشنا باشید تا بتوانید بهترین کیفیت ممکن را در تولید محصولات خود به دست اورید.

شاید حال گه تا حدودی با نحوه عملکرد پرینتر سه بعدی آشنا شدید با خود بگویید که استفاده از این تکنولوژی در بخش های مختلف چه ارزشی می تواند داشته باشد ؟ در دو جنبه اقتصادی و همچنین در مقوله نو اوری می توان با کمک این وسایل دست به اجرای طرح هایی جالب زد.

خیلی جالب است اگر روزی به ان حد از پیشرفت در این تکنولوژی برسیم که بتوان براحتی رویاها را تبدیل به واقعیت نماییم.قطعا در اینصورت می توان گفت انقلاب بزرگی در صنعت و تکنولوژی رخ خواهد داد و از این پس بسیاری از نیازهایتان را می توانید خودتان  در منزل با ایده هایی که دارید بوجود اورید.

 

 

اما شاید بزرگترین مشکلی که که توسط پرینترهای سه بعدی ممکن است در آینده بوجود آید این باشد که با گسترش آنها باعث می شود تا زمینه ای فراهم شود برای جاعلین و سو استفاده کنندان تا با این تکنولوژی دست به جعل انواع لوازم و وسایل بزنند و همین امر می تواند ضربه بزرگی به تولید کنندگان واقعی بزند و موجب ورشکستگی و حتی تعطیلی کارخانجات مختلف شود.

البته تمام مشکلات گفته‌شده یک‌طرف و امکان استفاده از مواد اولیه خطرناک برای سلامتی بدن انسان در محصولات تولیدی تقلبی نیز در طرف دیگر قرار دارد، مثلاً تصور کنید که یک عینک ازنظر شما مرغوب می‌خرید ولی درواقع آن عینک یک کپی آن عینک توسط پرینتر سه بعدی شد که بجای استفاده از مواد اولیه استاندارد در آن از مواد مضر و خطرناک استفاده‌شده باشد، نتیجه فاجعه‌بار خواهد شد لذا به چنین دلایلی هنوز شرکت‌های بزرگ تمایلی برای همه‌گیر شدن این نوع تکنولوژی ندارند. ولی خواه ناخواه دنیا به سمت همه‌گیر شدن آن تکنولوژی پیش می‌رود لذا برای کنترل مشکلات گفته‌شده دولت‌ها بایستی قوانینی را در آن زمینه تنظیم کنند تا مشکلات به حداقل خود برسد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 نکاتی مهم...       حضرت...

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ