زیبایی خنده لبخند هالیوودی دندانپزشکی زیبایی لبخند زیبا زیبایی لبخند طراحی لبخند اصلاح طرح لبخند لمینت دندان لمینت قیمت لمینت دندان هزینه کاشت دندان کاشت دندان کشیدن دندان عقل کشیدن دندان کاشت دندان ایمپلنت سایت دندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی دندانپزشک دندانپزشکی دکتر دندانپزشک کامپوزیت وینر ایمپلنت ایمپلنت دندان جرم گیری دندان جراحی لثه برج خنک کننده مدار بسته دکوراسیون داخلی مبلمان اداری دوربین مدار بسته برد هوشمند ویدئو پروژکتور دوربین مدار بسته کرج کنکور ارشد علوم سیاسی - هنر وب گردی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قابل توجه علاقه مندان به کنکور ارشد هوش مصنوعی

 

 

این بار برای علاقه مندان به مقطع کارشناسی ارشد هوش مصنوعی در قالب یک پکیج اموزشی تمامی منابع مطالعاتی لازم را گرد هم اورده ایم تا شما داوطلب گرامی در کمترین زمان ممکن بتوانید از تمامی منابع مورد نیاز بهترین استفاده را ببرید.شما در این مجموعه می توانید تمامی منابع کارشناسی ارشد هوش مصنوعی را دریافت نمایید.مجموعه فوق شامل  سوالات  کنکور سال های  1380 تا 1391 بوده که می تواند در بالا بردن سطح یادگیری شما کمک فراوانی نماید. همچنین علاوه بر سوالات فوق پاسخ های کلیدی انها نیز برایتان در مجموعه قرار گرفته است.در این پکیج بی نظیر شما بیش از 1500 تست از دروس مختلفی همچون ریاضیات مهندسی و امار و احتمالات و محاسبات عددی و ساختمان های گسسته خواهید یافت که می تواند شما را تا زمان کنکور به بالاترین مرز امادگی برساند.همچنین سوالات دیگری از دروسی مانند ساختمان داده ها و نظریه زبان ها و ماشین ها و مدار های منطقی و معماری کامپیوتر و سیستم عامل نیز خواهید یافت که به عنوان دروس مشترک از انها یاد شده است.

سوالات آزمون ها و منابع کارشناسی ارشد هوش مصنوعی

 

در بخش بعدی این مجموعه ارزشمند آخرین منابع مطالعاتی را به شما عزیزان معرفی می کنیم.سپس در قسمت دیگر به معرفی کلیه دانشگاه های پذیرنده این رشته و همچنین میزان ظرفیت هر کدام خواهیم پرداخت.شما در این مجموعه می توانید آخرین تغییرات در مورد ضرایب امتحانی و تعداد سوالات انها را بیابید.

شاید یکی از جالب ترین بخش های پکیج منابع کارشناسی ارشد هوش مصنوعی دارا بودن آزمون های استانداردی باشد که قطعا شما را برای آزمون اصلی می تواند اماده کند..این آزمون ها کاملا استاندارد و در زمان واقعی تدوین شده و شما  را در جو و شرایط کنکوری قرار خواهند داد.

در پایان هر آزمون شما می توانید پاسخنامه  خود را دریافت کرده و دقیقا مشخص می کند که از هر درس چند درصد زده اید و میزان پیشرفت و یا پسرفت شما به چه صورت بوده است.این مجموعه ارزشمند تنها با چند هزار تومان می تواند در منزل شما باشد . کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و اقدام به ثبت سفارش نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

+ نوشته شده در  دوشنبه دهم آذر 1393ساعت 12:33  توسط مهران  |  نظر بدهید

آزمون ارشد مدیریت مالی

قابل توجه علاقه مندان به کنکور مدیریت مالی

 

 

 

علا قه مندان به شرکت در آزمون ارشد مدیریت مالی اگر دوست دارید تا در زمانی کوتاه به این هدف مهم دست یابید ما به شما استفاده از پکیج آموزشی فوق را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه در واقع شامل تمامی منابع کارشناسی ارشد مدیریت مالی بوده و در واقع کار شما را برای رسیدن به منابع مطالعاتی راحت تر از قبل نموده است. شما در این مجموعه ارزشمند می توانید سوالات 18 سال گذشته که از تاریخ 1375 تا 1392 می باشد را بیابید و همراه با این مجموعه عظیم سوالات پاسخ های کلیدی انها را نیز دریافت  کنید.
در این مجموعه ارزشمند بیش از 2500 تست از دروس مختلفی همچون مدیریت مالی و اقتصاد خرد و کلان و زبان عمومی و تخصصی و ریاضی و آمار را خواهید یافت که قطعا می توانند شما را رد رسیدن به مرز آمادگی کمک کنند.در بخش دیگر این مجموعه ارزشمند شما می توانید سایر دانشگاه هایی که به جذب دانشجو در این مقطع می پردازند را ملاحضه کرده و با انها بیشتر از قبل آشنا شوید همچنین در این بخش تعداد ظرفیت هر دانشگاه را نیز برایتان اورده ایم.
برای رسیدن به بالاترین سطح یادگیری برای شما در این مجموعه آزمون های استانداردی در نظر گرفته ایم که می تواند بسیار موثر و مفید باشد.شما در این آزمون ها طبق استاندارد واقعی شرکت خواهید کرد و در پایان برایتان کارنامه نیز صادر خواهد شد و دقیقا مشخص می گردد که از هر درس چند درصد تست زده اید و با این روش می توانید در طول استفاده از این پکیج آموزشی میزان پیشرفت و یا پسرفت خود را مشاهده نمایید.

سوالات و منابع کارشناسی ارشد مدیریت مالی


مجموعه منابع کارشناسی ارشد مدیریت مالی فوق یکی از کامل ترین و بی نظیر ترین مجموعه هایی است که در این زمینه تهیه و تدارک دیده شده است و با قیمتی فوق العاده مناسب می توانید انرا درب  منزل دریافت نمایید. اگر علاقه مند به تهیه این مجموعه آموزشی می باشید کافیبست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را از طریق سایت ثبت نمایید.
این مجموعه ارزشمند در قالب یک نرم افزار ارائه شده است و براحتی انرا می توانید بروی کامپیورت خود نصب و استفاده نمایید.

+ نوشته شده در  دوشنبه دهم آذر 1393ساعت 12:33  توسط مهران  |  نظر بدهید

قابل توجه علاقه مندان

قابل توجه علاقه مندان به شرکت در کنکور ارشد مشاوره

 

 

 

این بار برای علاقه مندان به مقطع ارشد مشاوره  مجموعه ای بی نظیر را رد نظر گرفته ایم که می تواند تحولی اساسی در میزان یادگیری و آمادگی انها داشته باشد.این مجموعه ارزشمند دارای مجموعه سوالات سال های 1385 تا 1389 بوده و همرا با جواب های کلیدی تقدیم شما عزیزان می گردد.شما می توانید مجموعه منابع کارشناسی ارشد مشاوره را به صورت یکجا و در قالب یک پکیج آموزشی  از سایت ما تهیه نمایید. این مجموعه در هیچ کجای دیگر قابل یافت نمی باشد چرا که توسط خود ما تولید شده است.

سوالات و منابع کارشناسی ارشد مشاوره دانشگاه آزاد و سراسری جلد دوم

شما در این پکیج ارزشمند می توانید مجموعه سوالات سال های 1385 تا 1389 دانشگاه سرا سری را همراه با پاسخ نامه انها به صورت یکجا دریافت کنید. همچنین مجموعه سوالات دانشگاه آزاد از سال های 1385 تا 1388 نیز در این پکیج اموزشی یافت می شود.

شما سوالات مختلفی در زمینه زبان عمومی و تخصصی و امار و روش های تحقیق و مبانی مشاوره و راهنمایی و روان شناسی شخصیت را خواهید یافت.قطعا  جمع اوری همه این منابع و استفاده انها توسط این پکیج هم در زمان و هم پول شما صرفه جویی به عمل آورده و یم تواند بسیار موثر واقع شود.

در پایان مجموعه منابع کارشناسی ارشد مشاوره شما را با این رشته دانشگاهی و تمام گرایشات ان بیشتر اشنا خواهیم کرد و در نهایت به بررسی دانشگاه های پذیرنده این رشته خواهیم پرداخت تا بتوانید با انتخابی صحیح مسیر آینده خود را مشخص نمایید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و نهم آبان 1393ساعت 18:56  توسط مهران  |  نظر بدهید

قابل توجه علاقه مندان به کنکور ارشد صنایع غذایی

قابل توجه علاقه مندان به کنکور ارشد صنایع غذایی

 

 

 

 

منابع کارشناسی ارشد صنایع غذایی قابل خرید در سراسر کشور است. قابل توجه علاقه مندان به شرکت در آزمون ارشد صنایع غذایی برای شما مجموعه ای بی نظیر را فراهم کرده ایم که می تواند شما را در رسیدن به هدف نهایی که همانا قبولی در این مقطع است کمک فراوانی نماید.این مجموعه ارزشمند  دارای بیش از 18 سال سوالات و تست ها و منابع آزمون های مختلف ارشد در این زمینه است.شما در این مجموعه با بیش از 2500 تست در زمینه دروس مرتبط با آزمون ارشد روبرو خواهید شد.

منابع کارشناسی ارشد صنایع غذایی شما را به بالاترین سطح آمادگی خواهد رساند و می توانید با در مدت زمانی کوتاه بهترنی نتیجه را بگیرید و در پایان احتمال قبولی در دانشگاه مورد نظرتان بیشتر از قبل خواهد شد.شما در این بسته آموزشی سوالات سال های 1374 تا 1391 را دریافت خواهید کرد.همراه با سوالات این سال ها جواب های کلیدی را نیز در کنار آنها دریافت خواهید کرد.مجموعه 2500 تست در زمینه دروسی همچون ریاضیات و شیمی و مواد غذایی و میکروبیلوژی و اصول طراحی کارخانجات می باشد.

سوالات کارشناسی ارشد علوم و صنایع غذایی

 

در بخشی دیگر از مجموعه منابع کارشناسی ارشد صنایع غذایی که برایتان در نظر گرفته ایم به معرفی داشنگاه های پذیرنده این رشته و همچنین تعداد ظرفیت های موجود آن خواهیم پرداخت.در بخشی دیگر شما را با رشته فوق و تمام گرایشات موجود ان آشنا خواهیم کرد.

شما می توانید در این مجموعه برای خود آزمون های آنلاین برگزار نمایید و خود را محکی جدی بزنید. در پایان پاسخ نامه ای خود را به صورت در صد های مشخص شده از هر درس دریافت خواهید کرد.این پکیج ارزشمند می تواند شما را در رسیدن به انچه که سال های در پی ان بوده اید کمک کند.

+ نوشته شده در  سه شنبه بیستم آبان 1393ساعت 18:11  توسط مهران  |  نظر بدهید

منابع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی

منابع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی

 

برای  علاقه مندان به شرکت در آزمون ارشد زبان انگلیسی مجموعه ای بی نظیر با عنوان منابع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی را اماده کرده ایم که می تواند در روند رو به پیشرفت انها بسیار موثر بوده و کمک فراوانی کند تا در نهایت به هدف اصلی خود که همانا قبلوی در این مقطع است دست یابند. مجموعه فوق دارای سوالات سال های 1379 تا 1381 بوده و علاوه بر سوالات دارای پاسخ نامه های کلیدی نیز می باشد.

سوالات کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد با پاسخ تشریحی

 

این بهترین فرصت است تا شما با صرفه جویی در وقت و هزینه خود با تهیه مجموعه منابع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی سطح امادگی خود را سنجیده و در صورت نیزا آنرا ارتقا دهید.در این مجموعه علاوه بر اینکه سوالالت گوناگونی از  مواد امتحانی این رشته برای شما در نظر گرفته شده است  در بخشی از ان به توضیح کامل رشته فوق و همچنین کلیه گرایش های ان پرداخته می شود.در بخشی دیگر نیز به معرفی دانشگاه های پذیرنده این رشته و تعداد ظرفیت های ان اشاره شده است. در کل می توان گفت مجموعه فوق اثری ارزشمند است که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن بتوانید به امادگی مورد نظرتان دست یابید.

شما می توانید همین الان و تنها با چند کلیک اقدام به خرید این مجموعه آموزشی نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا بپردازید

+ نوشته شده در  دوشنبه نوزدهم آبان 1393ساعت 12:55  توسط مهران  |  نظر بدهید

قابل توجه علاقه مندان به کارشناسی ارشد جامعه شناسی

قابل توجه علاقه مندان به کارشناسی ارشد جامعه شناسی

 

 

 

علاقه مندان به شرکت در آزمونارشد جامع شناسی اگر می خواهید در این راه موفقیت خود را تضمین نمایید و همین امسال در دانشگاه مورد نظر تان قبول شوید برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم.شما می توانید با صرفه جویی در وقت و هزینه خود تنها با تهیه مجموعه منابع کارشناسی ارشد جامعه شناسی  گامی بزرگ در این راه بردارید.شما با تهیه این مجموعه ارزشمند در واقع مجموعه سوالات سال های 1376 تا 1391 را به صورت کاغمل در اختیار خواهید داشت و علاوه بر سوالات فوق مجموعه پاسخ های کلیدی انها را نیز در اختیار دارید و می توانید برای افزایش سطح آمادگی خود از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.
در این مجموعه ارزشمند شما با بیش از 1600 تست در دروس مختلف مرتبط با منابع آزمون روبرو خواهید بود.دروسی همچون جامعه شناسی و نظریه های جامعه شناسی و مفاهیم حوزه ای و روش تحقیق از جمله انها می باشند.مجموعه منابع کارشناسی ارشد جامعه شناسی می تواند میزان تمرکز شما را بالا برده و شما دقیقا می دانید که باید چه کار کنید و چقد دیگر تا رسیدن به امادگی مورد نظر فاصله دارید.

سوالات و منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد جامعه شناسی


در بخش دیگر از این مجموعه ارزشمند متا به معرفی کامل این رشته پرداخته ایم و تمام گرایش های انها را برایتان شرح داده ایم.همچنیندر قسمتی دیگر به معرفی دانشگاه های پذیرنده این رشته وتعداد ظرفیت های انها نیز اشاره کرده ایم.شما در این پکیج ارزشمند مجموعه سوالات داشنگاه آزاد را نیز از سال های 1381 تا 1384 را دریافت خواهید کرد.
در بخشی دیگر به منظور ارتقا سطح شما آزمون هایی استاندارد را در نظر گرفته ایم که می توان محک خوبی برای شما باشد .شما در پایان می توایند میزان درصد هایی که زده اید را به تفکیک ملاحضه کنید و در کل میزان پیشرفت و یا پسرفت خود را متوجه شوید.مجموعه منابع کارشناسی ارشد جامعه شناسی دقیقا همان چیزی است که هر شرکت کننده در این رشته به ان نیاز دارد.
تنها با چند کلیک در هر کجای کشور که باشید می توانید اقدام به خرید این محصول نموده  بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

+ نوشته شده در  دوشنبه نوزدهم آبان 1393ساعت 12:55  توسط مهران  |  نظر بدهید

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 طراحی...   

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ